Mina, Djina, Kristina (2010)

Posted: Srpanj 10, 2012 in Akcija, Amaterski film, Osveta

Trailer 1

Trailer 2

Trailer 3

Film On Line

 

Nakon što sam prije nekog određenog (a long time ago) vremena pokrenuo jednu malu rubriku o amaterskim filmovima, ista je… uzela mali odmor. Malo sam je zapustio (OK,OK…puno sam je zapustio) i zato se odmah unaprijed ispričavam (kao i zahvaljujem) svima koji su mi pružili svoj materijal na uvid. Znate već, tko čeka taj i dočeka, strpljen-spašen i sve ostale narodne mudrosti, i sve će to polako doći na red (ništa nije zaboravljeno) za gledanje i na repertoar za pisanje. Ukoliko vam se uspijem zamjeriti (a iskreno se nadam da neću) odmah da naglasim – sami ste to tražili. No, dobro, šalu na stranu, bacimo se malo na pravi posao. Pošto će moja mala rubrika doživjeti određene izmjene (postajem world wide čovjek, a ne samo ograničen na kroejšu) tako će (nadam se) ovdje dospjeti i par… zanimljivih stvari iz ex-yu zemalja. Za to nisam kriv ja, već kolega Dragonrage, s čijeg bloga bezočno kradem sve linkove i promotivni materijal, pa da vas odmah preusmjerim na njegov predstavljajući tekst o autoru večerašnjeg special feature naslova – Stevanu Aleksiću. Čovjeka osobno ne poznajem, ali se susrećemo na stranicama bloga te sam na njegovu inicijativu dobio uvid u njegovo (ne)djelo. Odmah zahvala za to jer sam ja izvan američke kinemtografije izgubljena duša. O čemu je riječ? Kako to već ide kod mene…

Crna Angela želi preoteti Grimizno srce Van Aleksu, bivšem superniku koji ju je osvojio u njihovom prvom dvoboju. Drugi dvoboj ne završava baš sjajno, ali Srce ipak ne stiže do Angelinih ruku. Njega čuva trio MC Hammer fanova Mina, Djina i Kristina, a aAngela će imati pune ruka posla da prođe i kroz završnu borbu. TJ. ako je prođe jer cure osim tračanja znaju raditi i s katanama. Kratko i jasno, da ne gubim previše vremena na sadržaj. E, da, prije glavne atrakcije imate najavu za dvoje nove nadolazeće. Jednu old school štemerski uradak i jedan horor. Ako budu napravljeni po najavi, svaka dala autoru.

Da rezimiramo, ja fakat mrzim Tarantina i njegovo brljanje po prošlosti. Čovjek ima dva filma koje mogu gledati u svako doba dana i prvo što sam morao napraviti bilo je zaboraviti da fakat mrzim Tarantinovo brljanje po prošlosti jer inače Stevanov uradak ne bih mogao ni pogledati do kraja.  Ali, odmah da naglasim, prva dva fake trailera imaju svojih draži, da ne kažem kako su napravljeni majstorski (za uslugu je uskrsnuo i Bruce Lee u naraciji) i dok će većina to povezati s Tarantinom, mene osobno je podsjetilo na eru VHS-a kad su slični traileri išli ispred filma (jedino edukacijsko pomagalo u tome što vrijedi gledati) – ali to sam ja. Druga stvar, kapa dolje za upotrebu glazbe. Ima tu doslovce svega, od već spomenutog MC Hammera, preko Ennia Morricone  pa do Davida Bowiea i naslovne špice Charlie’s Angels. Ali, moj osobni favorit jest Tomoyasu Hotei, a čak ni ne volim Kill Billa (barem drugi dio). Glazba je… superb odabrana, i čak je dobro i uklopljena.

Radnja je… trash zabavna. Mislim, gdje ne bi bila. Tri ženske idu srediti četvrtu, gotovo sam očekivao bikinije i nekakvu strojnicu da se pojavi (možda u nastavku) i ako niste skloni… pojednostavljanju… neće vam se previše svidjeti. Gluma je loša, ali na trenutke zabavna. To znači, karikiranost i tu pali. Kad nema previše karikiranosti, baš i ne pali. Iako je ovo uradak od 20-i nešto minuta, ima čak malo i suvišnih stvari. Scena u kafiću (previše je to ”realno” u odnosu na pomaknuti uvod) i muku muči s tonom, pa su cure gotovo i nerazumljive. I, da, MC Hammer. Volim ja tipa, ali ispada baš ko kućni uradak gdje se frendovi zezaju (što sam zamjetio da zna biti prisutno u svima dužim amaterskim uratcima) i ne služi baš radnji. Ali, to je dobro, vidio sam stvari koje sam gasio odmah na početku, a kako sam ovo pogledao do kraja, onda znate da su zamjerke minimalne. Nikakav vrhunac, da se razumijemo odmah i sad, ali zabavno, kreativno (posebice taj neki vintage izgled cijelog projekta) i dovoljno kao uvod u možda neke i bolje stvari.

Oglasi
Komentari
  1. […] doba) i kako sam već na ovim mojim skromnim stranicama pisao o njegovim prijašnjim radovima (Mina, Djina, Kristina & Fenomen) nekako se nametnulo samo po sebi da bih baš mogao zapisati nešto i ovom novom […]

Komentiraj

